From:
Chris Burd <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 29 Jan 2001 19:57:50 -0500
On Mon, 29 Jan 2001 20:12:47 +0100, Paolo Castellina
<[log in to unmask]> wrote:

>Alicuno pensa que Bill Gates essera tosto le nove dictator mundial (o mesmo
>le Antichristo). Io non ama iste phantasias. Io crede que le remedios del
>democratia potera e debera esser usate contra qualcunque abuso, e
certemente
>un resistentia active es alsi possibile si ille infringera le leges. Pro le
>momento, tamen, que pote io dicer, io es grate que Microsoft offereva lor
>bon productos...

Forsan illes vender un alternative linea de productos in Suissa? Io usa
Microsoft Word constantemente in mi profession, e il es rar que io passa un
jornata de travalio sin murmurar maledictos contra Word a causa de su
myriade fallimentos e stupiditates de designo.

Le explication es ben le sequente: mi projectos sovente me require face
cosas alquanto complexe quanto a layout o interactivitate o alco... cosas
que on face melio con un utensile apte - va nos dicer FrameMaker pro
documentos longe e complexe. Ma mi clientes quasi sempre me demanda: "Esque
on non pote facer lo in Word?" E io debe responder, "Si, in principio, ma
es multo melior facer lo con un utensile plus avantia..." E illes dice
quasi sempre, "Oh, nos non ama audir de utensiles complexe e estranie. Face
lo in Word, per favor!" Assi, io lo face, e grunia.

Le cosa vermente pessime es que le microsoftistas se ha effortiate a
introducer omne tracto imaginabile in Word (como in omne lor productos), ma
ha realisate los generalmente de un maniera mediocrissime.

Gruniantemente,

Chris