From:
Date:
Fri, 2 Jul 1999 09:09:26 +0200
Salute Amicas e Amicos,
le AIPI, Association Italia pro Interlingua, non existe plus e io ha
abandonate
mi adhesion personal al UMI, le Union Mundial pro Interlingua.
Interlingua non se divulga con le organisationes national, o international, ni
con congressos biennal, ma con practicar lo quotidianmente, intra gruppos
voluntari, que non se cela in lor paises.
Io developpara le idea del AIPI, Academia International pro Interlingua,
con le
sperantia de trovar su residentia in le urbe international de Venetia.
In Veneto nos practica nostre dialectos como nostre lingua matre, antea le
italiano, e le italiano international que es in interlingua forsan nos
interessara etiam como proposition politic e commercial.
Le dialectos venetic e interlingua ha multe similitudes e tote le Veneto es un
centro commercial e touristic international.
Io practicara interlingua tote le dies in le lista pro expertos que vos
trovara
al pagina http://www.i-gi.com, ma io sequera etiam le lista Interlng e omne
lista de interlingua.
Io sera un interlinguista independente qui habita a Treviso, in le Belle Pais;
io sera correspondente de iste belle parte del terra, le vetule mundo sempre
active, le Veneto e Venetia.
Vole ben scriber me sempre.

Ciao,
Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
http://www.i-gi.com
ICQ UIN nr. 33262745
adresse postal: Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789

Le orthographia de iste texto ha essite controlate per Cetus CWordPad
http://www.cetussoft.com, con vocabulario in sol interlingua gratias a Ivan
Mourão, ab Brasil e a Paolo Calstellina, ab Helvetia.