From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 31 Aug 1999 09:24:27 +0200
Un de mi amicos russe per interlingua habeva me inviate un criminal (libro
detective o policiero - vos cognosce le genere) del scriptrice russe Alexandra
Marinina, e que occurre quando io ascolta le radio bibente le the matinal, si
non que on parla del scriptrice, qui es nunc lanceate e in Svedia e in Italia.

Per consequente: lectores in Svedia e Italia, presta le attention al nomine
Alexandra Marinina. Vos legera un criminal de un altere mundo quam le
costumari. Io non pote negar que io lege le libro partialmente como un documentario!

Plus de isto quando io ha legite le libro al fin. Io es un lente lector de
russo ;-)