From:
Date:
Mon, 11 Nov 2013 16:20:10 +0100
Car amicos,
permitte me iste excursus: "A fortiori si nos ad rem, re le uso del
expressiones latin, nos opta ad hominem. E isto serea aeternum vale pro
Interlingua. Brevis furor, le mie, sed io usa le vocabulario international..
De gustibus non est disputandum. Totevia est modus in rebus. Face vos bon
exercitio!"
Amicalmente,