Date:
Tue, 11 Nov 1997 09:56:31 +0100
Allegra!

[Greg]
> facile a pronunciar. Greg, Gregory, Grzegorz e Gregorio omne veni del
> nomine latin GREGORIUS (por. "grege", "gregari" in Interlingua).

[Sigmund]
Io legeva durante le nocte in un libro del bibliotheca de mi patre, un
titulo "Le canto Gregorian". Mi patre esseva un organista multo habile,
como anque su fratre (mi granfatre era un prestre).
Il ha existite non minus que decesex (16!!) papas! Iste libro es un
erudite conto super le historia del cantos in le ecclesias catholic.
Le primero papa esseva Gregorio I (a pena surprendente..) qui moriva
AD 604. Il es famose pro haber facite in ordino le servicio divin,
lequal consisteva principalmente de cantos. Quasi nulle parolas era
parlate in le ecclesias christian usque al tempores medieval!
Il es un fascinante pecia de sapientia que plure cantos usate in le
servicio divin hodierne son plus o minus sin alteration del era del
Gregorious I! In plus on crede que iste cantos in torno son le mesme
usate in le servicio judee in le synagogas del tempore Jesus!

Le servicio christian debe haber parite como un spectaculo, sin
participation del congregation.

CONGREGATION--ahh! Ecce un altere parola con "grege", qual es del
origine grec, significante guardiano.

[Jay]

cervo que in le America del Norte es cognoscite como "moose".
"Elk" in anglese se appella tamben le "wapiti",
un parola Shawnee que significa "palide" o "blanc".

[Sigmund]

Nostre automobilistas time le alces plus que omne altere hasardos in
Svedia. Post haber quasi extinguite secundo al chassa (le carne es multo
deliciose e appreciate) extensive, le governamento ha enforciate leges
multe radical in iste seculo. Nunc le situation es reversate assi que
il ha un abundantia de alces in omne partes del pais.
Il es multo periculose collider con un alce. Lor longe gambas garanti
que le corpore fracassa le prabrisa e colpa le duo homines in le fronte
violentemente. Omne anno il ha plure accidentes con un consequentia
lethal.
Le stratas principal nunc ha palissadas in ambe lateres con un altitude
de 2 metros. Le alces es multe bon saltatores. O in pigeonlingua:
Le alces es multe ben tricots! (jumpers)!!  :^)

Sigmund