From:
Timothy Finan <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 11 Mar 2003 04:55:12 -0000
Car Timotheo,
io serea interessate a un verification inter nos qui practica iste
belle
lista.
Pro contribuer a practicar Interlingua nos debe scriber, in iste
caso
e, il
serea meraviliose un proxime solution que poterea permitter nos le
ligamine
del mesme texto legite per le autor.
Scriber require un thema de tractar.
Le thema debe esser equilibrate plus del capacitate del uso personal
del
lingua, alteremente le attention del lector se orienta al contexto e
non al
uso de interlingua.
In omne caso le equilibrio require un capacitate superior a saper
usar
ben
le lingua.
Mi verification serea iste: non sera il possibile pro cata uno de nos
equalmente evitar themas offensive e/o criticas limitate al thema?

Con iste exercitio nos poterea tractar qualcunque thema.
Pro iste varietate de themas le lista devenirea ancora plus
interessante.
Nostre fin reguarderea comocunque le exercitio del lingua.
In poner nos iste limitationes nos apprenderea un altere meraviliose
modo de
esser international, in ultra al uso del lingua international.
Esser international in le ideas non vole dicer haber le mesme idea,
al
contrario, pro me isto volerea dicer que mi esser fructo de mi terra
se
pote
confrontar con millenas de altere experientias, pro pervenir al
consideration final per le qual, in le bases, le homines ha equal
necessitate quotidian.
Omne altere aspecto es proprie del cultura que uno exprime, de su
momento
personal, etc.
Perque dar a iste aspectos un valor que illos non merita?

Mario

Car Mario,

Concerenente mi observationes suber Creationismo, io addmite que
illo era un reaction irritabile contra un attitude intollerante de
grupos de ipse nominate "Christianos" que inflicte multo suffrimento
cun su position verso abortion, education scientific, le derectos de
feminas de travaliar foras del domo etc.  Io volerea assegurar te
que nunquam intendeva a diriger mi remarcas a necuno in particular.
Io ancora no. cognoce le gente del lista multo ben. Pro isto io no
es capace de voler insultar o offender necuno, como io sente ha
passato con te per varie personas per exemplo. Io es un homine multe
sensibile en veritate.

Io apprecia tu suggestiones de correcte comportimento in le lista ma
io supone, al mesmo tiempore que isto applica a altres tamben. Io
credo que io ha observate plus de un attaca ad hominem in mi pauco
tiempore in le lista.  Es puramente mi intention a apprender scribir
e leger e, ultimatemente a parlar in interlingua.  Additionalmente
io volerea haber nove amicos de varie partes del globo terrestre.

Io es un estatounitense nacite a Philladelphia Pennsylvania in
Octobre, 1941. Mi pater era marinero e mi mater era Perruchero.
Io naceva con un contition de le occulos que resultava en que io
restava ceca in un oculo e 80% ceca in le oculo sinestra.  Assi es
con multe difficultate que io pote cercar parolas e controlar mi
grammatica.  Io sape que tamben comette multe errores typograficos e
io peto pardono pro isto. Es solemente que me costa multo travalio a
encontrar los correger los.  E  pro isto que io recurre al eapaniol
que io parlo como si era mi lingua materna.  Io tamben parlo le
Germano e le Russo assatis ben. Inclusive, io era professor del
Russo multos annos retro.

Tote isto solomente pro tratar de facer me excusas mais de necun
maniera de cercar sympatia.

Io tamben es musico. joco violin e mandolino e quando io viveva in
Germania io era mimbro de un orchestra mandolinera in mi village de
Zell Weierebach.

Mario, io tratara de seguir tu recommendationes in le futuro e
espero que lo que ha escrite hodie conforma con isto.  Non sa si io
es capable a satisfacer te mais io va a tratar.

Ab Septembre nos va a ir nos a Chile pro vivir.  Mi marita es
chilena e io ha visitate multe vices a ista belle patria de qual on
dice que es la terra del Vino, Feminas e buen Clima.  Isto me
recorde multo de le sentimientos de vos, car Mario quando vos parla
de tu belle Treviso.

Alora, io desea bon nocte a tote le mundo.

Amicalmente

Timoteo