From:
Date:
Wed, 7 Jan 2004 06:45:50 +0100
[log in to unmask] wrote:

>Usque nunc, io non ha participate in un sala de
>chat in tempore currente.  Io prefere participar
>in gruppos ubi io pote usar un certe periodo de
>tempore pro formular ben responsas a commentarios
>que on dirige a me e pro formular strategias coherente
>de communication.
>
>In altere gruppos de discussion io ha trovate
>prejudicios contra interlingua ex franco- e
>hispanophonos.  Illes pote comprender mi interlingua,
>il me pare, ma interlingua es assatis differente
>de lor linguas native que illo les irrita.  Un
>hispanophono me diceva un vice que leger interlingua
> [...]
Ego ha incontrate anque le attitude que interlingua sona como un altere
lingua le qual on comprende e pro isto on es multo plus preparate
acceptar le errores que face ego, le parlator, quam si ego proba parlar,
pro exemplo, le espaniol e face horrendose errores grammatical.

Pro me lo plus importante es que le interlocutor me comprende, mesmo
quasi al cinema sin berillos, nam mi svedese pote esser plus difficile e
on non pote supponer que omnes parla le anglese.

In alcun situationes il pote esser bon usar un lingua national como le
anglese in le capacitate de lingua franca, in alteres isto pote esser
disavantagiose, particularmente si il se tracta de un conflicto e le
habilitate lingual pote esser decisive in le manear del guerra de parolas.

Kjell R