From:
Ferdinand Cesarano <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 10 Dec 2004 15:46:12 -0800

> Ora ego spera que tu va lassar tu lurcamento e
> contribuer plus de
> opiniones interessante.

Io te regratia tanto pro tu parolas generose!

Il me placerea scribir multo hic, ma (a
proposito: la usage de "sed" in mi message previe
era un Esperantismo, non vermente un latinismo),
ecce le problema: io lege MULTE da listas, e da
gruppos-de-novas, e da altere foros -- super
multe da themas.  Et il non ha tempo bastante pro
contribuir a omne da iste foros in le mesura que
io desirarea.

Io es un pauc opiniose (OK, plus quam "un
pauc"!), e me tre place scribir super iste
opiniones.  Ma, io non poterea scribir, per
exemplo, solmente un message cata mense.  Io
deberea vermente "insalir" (angl: "to jump in";
io spera que le metaphoro es clar), e scribir
cata die!

Illo serea ben -- ultra que illo occuparea tante
da mi tempo, que illo me lassarea con nulle da
tempo pro leger le altere foros.

Io confronta le mesme problema quando io
considera scriber un message o a Coollist, o a
soc.esperanto.culture, o a alt.usage.english, o a
sci.lang, o al foros ubi on discute le historia
de baseball, o al foros perteninte al politica
del sinistre, etc, etc.

Dunque, io generalmente non contribua in iste o
in le altere foros, ma solmente lege.

> Ego unquam legeva que
> personas qui parla inn su
> lingua maternal non usa tanto tempore pro
> discuter del linguage, del
> juste formulation como personas qui parla un
> lingua acquirite.

Isto es ver pro le population general; ma, pro
personas intelligente qui se interessa in le
lingua, io lo dubitarea.

> Parlar de interlingua o de altere cosas in
> interlingua? Ego es
> vacilante. Il ha bon rationes pro omne
> opiniones. Pro le purmente
> grammatic questiones nos ha le collateralista.

Si, si.  Io ben comprende que dicussiones
purmente grammatic o lexicographic deberea haber
loco in Coollist.

Ma, io nonobstante argue que, in conversationes
general inter multiphonos intelligente, un
discussion que comencia super un altere thema
frequentemente se dirigira verso le thema de
lingua/linguas/linguage/usages/etc.  Resistir
isto es follia.

> Secundo mi proprie experientia il es quando on
> debe narrar de altere
> cosas que le pur linguistic phenomenos que on
> vermente debe usar le
> lingua.

Io pote vider iste puncto.  Il es aliquanto
artificial esser troppo auto-referential.

Ma le altere lado de iste argumento es que un
gruppo de parlatores pote discuter solmente lo
que interessa ad omne discutitor.  Et, il es
certe que omne discutitor hic ama le linguas.

> Ma ego pensa que pote exister loco pro omne
> gustos ci.

Io sperarea que si!

Claudente iste message, io face un commento
final, super un question que me importa.

Io es un Esperantista qui anque tre ama
Interlingua.  Il me attriste quando le
Interlinguanos e le Esperantistas insulta le unes
al alteres.

Et Interlingua et Esperanto son facilmente
apprendibile e son bellisime.  Cata lingua tre
ben realisa su proprie objectivo: Interlingua
illo de naturalitate maxime; Esperanto illo de
logic maxime.

Io incoragia totes qui io incontra a apprender
ambes.

Con salutes,

Ferdinand Cesarano

Yahoo! Mail - 250MB free storage. Do more. Manage less.
http://info.mail.yahoo.com/mail_250