From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 29 Jul 2007 20:12:03 +0100
Car Gibrail,
Multe gratias pro ille reconto de un incontro que eveniva
exacto un anno retro.
Il es digne de consideration a notar que un del subjectos de discussion
era "como ultrapasar iste phase inactive"...
Me sembla que le tempore ha essite paralysate (o forsan il es melior dicer
que le interlinguistas ha essite paralysate): si il ha un proxime incontro
le participantes pote ancora (o de novo) discuttar como injectar
le interlinguistas con un pauc vita.
Durante tu viages il ha a pena de movimento in INTERLNG;totes ha rendite al
indolentia.

somnolentemente
andrew