From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 8 Feb 2008 09:42:36 -0800
Salute Gibrail

  Hahaha

  Illo es satis strange ascoltar un brasiliano parlar mal del carneval de su pais :)

  Ben io congnoce le carnaval car in mi pais de origine il ha plures et illo dura multe jornos.

  alcohol, dansa, excessos, violentia etc...

  Bon illo ha su parte afabile sed il non ha que exaggerar.

  Vale

Gibrail caon <[log in to unmask]> wrote:
  > Gibrail perque tu scribe isto?:
>
> "regratiante ad Deo perque le
> carneval finiva!"

===Salute, amico Jasef!
Yo lo ha scripte perque le carneval non me place
absolutemente. Regrettabilemente, in Brasil noi debe
supportar iste festa hedionde, que lamentabilemente
noce con le imagine del pais ante le resto del mundo.
Durante quatro jornos, plure gentes brasilian stoppa
travaliar pro festar qualcosa sin ulle ration
concrete.
Heri (martedi) per exemplo, il esseva die feriate
solmente perque noi esseva in evo carnevalesc!
Il es un eopcha in que le criminalitate, consumo de
drogas et dissemination de maladias veneree augmenta
multemente in Brasil et dunque, illo non me place. Il
es triste ad me, qua brasiliano, scriber iste enoiose
parolas, ma regrettabilemente, il es le realitate de
Brasil in iste jornos...
Yo pote esser brasilian, ma yo sempre ha odiate le
carneval!
Inde mi felicitate por su fin.

Salutes de Brasil!
Gibrail

P.S. Fortunate son voi ibi a Nederland, in non haber
iste festa!

http://br.mail.yahoo.com/

Looking for last minute shopping deals?  Find them fast with Yahoo! Search.