From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 20 Jun 2001 21:28:31 +0200
> Io ha visitate le sito create per Rodrigo e ha obtenite mi
> adresse.Il es bon pro nostre propaganda haber un adresse con "interlingua"
in le nomine.

> Ma, tote le instructiones pro obtener le adresse son in
> italiano! Io non parla italiano e solmente pote leger
> un poc perque italiano simila un interlingua perverso.
>
> -Julio

Interessante, vermente interessante!. Un septimana retro io videva le
pellicula italian "Le arte del armas / Il mestiere delle armi" per le
director Ermanno Olmi. Illo narra le ultimes dies de battalia del mercenario
"Johannes del bandas nigre" in le prime annos del XVI seculo. Illes parlava
con un italiano plus tosto antiquate, e in alicun casos illo semblava multo
proxime a interlingua plus quam al italiano! E altere pelliculas re
historias medieval usa un archaic italiano que pare esser interlingua!

Luca Ghitti perversemente italiano!