From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 13 Aug 2001 20:02:33 +0200
>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Date: Mon, 13 Aug 2001 17:48:41 +0200

>pensava
>
>Reptiles, particularmente serpentes, es satis popular animales domestic ci
>in
>Svedia. Il ha un certe importo mesmo. In alcun casos pythones ha fugite de
>su
>dominos al terrificate vicinos (per le vias ventilatori del casa).
>
>Humanos ha pytnones le quales es multo amabile quando illos es parve e
>satisfacite de mangiar. Quando illos, al contrario, deveni plus grande
> [...]

Iste practica es anque in Italia, totevia actualmente iste commercio es
multo plus controlate pro proteger le animales sempre plus rar.
Considera le phenomeno que reguarda le canes e cattos in iste dies de
vacantia. Illos es abandonate sin remission, nonobstante multe initiativas
pro hospitar los in iste periodo.
Le homines e lor pueros non se gusta plus de jocar con lor animales que
totevia ha sempre plus spatios in le supermercatos, in le jornales, al
television, pro le productos de lor alimentation e relative publicitate.
On stima in Italia un abandono que supera le 300.000 animales per anno.
Que dicer Cellus, anque isto face parte del cultura de un persona e del cura
que ille presta in le crescer su filios.
Ma istos son considerationes de uno qui ha passate le 60 annos!
Un pyton in mi domo? Io poterea devenir folle! (O plus folle?)

Mario qui anque iste vespera non sera in mIRC causa Stan, iste vice!

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp