From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 22 Feb 2000 23:16:05 -0500
Adrian! Tu ha un Brillantissime idea!
>Assi, si un nove interessato arriva in iste lista, e pone un question re le
>parolas grammatic o le formas collateral, on poterea simplemente responder
>con le URL e le message: 'Ecce un articulo interessante re iste thema. Lege
>lo e face vostre proprie decision. Vos es libere a elegir le parolas in le
>IED que place a vos.'

Isto esserea excellentissime, un sorta de pagina "FAQ"
(Frequently Asked Questions) Questiones Frequentemente
Demandate... Il esserea un sito de ressources pro interessatos
e personas que mesmo ha questiones ma non vole altiar le
mano e articular su dubitas o besonio de saper melior le
lingua.

Que tu pensa poterea esser un bon situation pro offerer
le information in-linea? Un nove sito dedicate a isto?
Un nove pagina al www.interlingua.com? Que poterea
nos trovar como solutiones?

Multo interessante, Kudos maxime! :-)
Jay B.