From:
"Jimenez, Arturo" <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 8 Jun 1999 10:44:14 -0500
Car Stan:
                Io ha vidite illo quando io legeva le secunde message de
iste homine. Ille ha scripte que ille ha inventate su proprie lingua. Illo
non me pareva haber ver regulas!!Io crede que ille solo scribeva usante un
pauc de anglese, un pauc de espaniol e un pauc de italiano.
                Ora io pote leger le messages de iste gruppos de novas, ben
que io non sape totevia como responder. Io ja ha essayate responder, ma il
non ha essite possibile proque le URL io non sape que!! Ma io sequera
essayante.

                        A r t u r o