From:
Thomas Alexander <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 31 Jul 2005 09:29:03 -0700
Car Stan,

Io vole primemente responder al fin de tu message:
> A vices, io pensa, Thomas, que tu es ancora
> un esperantista in le vestimentos de un
> interlinguaista. Tu provoca le imbroliamento,
> e pro qual rationes?

Sin dubita mi estas ancora un esperantista.  Malgrado
que io scribe e apprenda Interlingua, io non me vide
como un "interlinguano" e dice satis saepe que io non
advoca por Interlingua.  Tamen io non vole esser un
lupo in pello del ove.  Si il pare assi, io pete
pardono.

Quanto a imbroliamento, io crede que tu a certe grado
tu ha ration.  Heri, io consiliava a un idista, que
ille responde a esperantistas, quis pretenda certe
cosas super Esperanto, que illes reguarda in su
dictionarios e habe vergonia, que un idista sape
Esperanto plus bon como illos.  Si io ben comprende
le parola, isto es imbroliamento, sed se iste vergonia
face al cognotia plus bon, isto es un bon cosa,
secundo me.

In plus, io es un homine multo jocose.  P.ex, me place
supernominar le gente in le lista Auxlang, mesmo si
le supernomines non pare totalmente respectuose.  Por
me, isto es un typo de affection.

Sed io non es certe que io comprende ben le parola
"imbroliamento".  Si illo signifa simplemente
"confusion", il ha plus manieras facer confusion.
Io non crede que io es le peccator le plus grande in
le facer de confusion in Interlingua.  Il ha alicun
membros (e ex-membros) de Interlng, le textos del
quales io evita le leger, proque le stilo e le
parolas non-standard es por me troppo confundente.

Nunc io cita del comenciamento de tu message:
> Il ha nove adherentes de interlingua del paises
> romanic, e il ha potentialmente multo plus de istos
> que del paises nordic. Io solmente les presenta
> un alternativo consistente con le theoria de
> interlingua.

E io crede, que il es un cosa bon, que tu seque tu
convictiones in isto.  Al altere latere, il debe ha
un maniera in le qual tu pote presenta le alternativo
sin enoiar le veteranos - forsan in un pagina web con
le multe detalios (le quales son, como io ha jam
scribite, ja interesante al prime lectura).  Isto
pote anque face que tu non gusta su tempora valor,
proque tu pote scriber un articula, e non multe
messages.

> De plus le nove adherentes germanic e slavic pote
> vider que si on vole usar interlingua como un ponte
> al linguas moderne romance, il es melior a usar
> particulas romance e non latin. A qui vole tu
> communicar? Un parve club de altere co-idealistas,
> a latinistas--o a milliones parlante linguas
> moderne?

A mi parte ... al parve club, proque al parlantes
(parlatores?) del linguas moderne, io va parlar in
le linguas moderne!

> Io pote leger quasi tote le linguas romance sin
> alcun studio formal de iste linguas, a causa de
> mi studio del particulas romance in interlingua.

De mi puncto de vista, un studio del particulas
romance ja es studio formal del linguas romance.

> Le uso del particulas latin face interlingua
> appare como un altere producto amateuristic.
> E le latinophilos non va acciper lo, proque
> illes vole que nos usa le latino mesme.

Mi succeso le plus bon in le usar de Interlingua
con non-interlinguanos era con latinophilos.

> Amike salutas a te, Thomas.

Esque non "Io amike salutas te, Thomas"?  :-)

Amike salutas,
Thomas/Tomaso ALEXANDER.
www.NightinGael.Net
---Anything below this line is not from Thomas ---

http://mail.yahoo.com

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/