From:
Patricio Morgado <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 2 Dec 1998 10:09:39 -0300
Io era/es un novicio de Interlng. In le principio io era multo con mutle
entusiasmo, ma le temas que on tracta (non totes, obviemente) non son de
un interese general, como jam ben on diceva in un numero de Internovas.
Io vide ilo in le facto que non totes dialoga. Le dialogantes son semper
le mimse persona, porque los temas son temas que (io crede) son de lor
dominio. On me pote questionar "Ma, Le quales son le temas de dominio e
interese general que tu parla?" Ben, il ha alcunos multo importante, p.
ex. le sucesos relative al DD. HH. que ocure in iste dies, pois io non
crede que tal tema non interese a alcuno in su corde. Ora io usa le foro
pro exercitar mi lectura coomprensive de interlingua.

Amicalmente,
Simón