From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 20 Jun 2000 04:58:33 +0200
Ecce le message n. 2
Como vos vide in iste caso io recipe per Interling un message que ha
solmente un file includite.
Le  file es in formato .txt in iste caso, ma le formato del file non es
determinante.
Io sape qui es Edo Neilson, e in iste caso io aperi con tranquillitate le
file.
Io es contringite a aperir le file, alteremente io non pote leger le
message per Interling.

Normalmente isto non succede e io recipe le e-posta con regularitate.
Ma anque con le messages de Jay Bowks, Chris Burd, Jonathan Julius Dobkin,
isto pote succeder.
E isto debe esser succedite con mi messages componite in Microsoft Word e
inviate a Interling per le medio de Microsoft Outlook, io pensa.
Ora io usa solmente Microsoft Outlook pro scriber le message, ma io debe
renunciar al controlo orthographic.

Io volerea comprender si es mi computator que es configurate mal, e isto
pote esser, o si es le modo de componer le message e le systema de e-posta,
mie o vostre, que produce iste variationes.

Es io solo qui ha iste realitate?

Gratias e ciao,

Mario