Date:
Thu, 1 Jan 1998 21:39:07 PST
Kjell Rehnström skribeva:

>Bon labor, Terry!
Gratias. E pro le adjuta con grammatica.

>Io debe confessar que io es un
>mangiator de mi quadruplepede amicos...
Io debe confessar, anque! Le dieta sin-carne es un cosa nove a me. Ma post
un vita de hamburgeres, cotelettes de porco, e pullos frite, mi medico
diceva io debe devenir un semi-vegetariano. Io debe convincer me!

>...que le problema del famine in le
>mundo non tanto es le accesso a
>mangiar (nutrition) como in moneta.
Mesmo que tote le resto del mundo.

>Il es sufficientemente de cereales etc.
>producite pro nutrir le population del
>mundo sed le moneta pro pagar pro
>isto non es in le loco necessari.
Es ver. E es triste.

>...durante le annos de famine in Svedia
>al fin del seculo passate (approximatemente 1870)
>il habeva nutrition sed non moneta pro pagar
>lo e le povre homines mangiava toto in le sylvas pro
>nutrir se.
Como in le famine de Irlanda. Illes exportava nutrimento, e homines povre
fameva.

Felice Anno Nove, Kjell.

tjones