From:
Peter Kovacs <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 12 Jan 2005 09:41:49 -0500
Estimate membros del lista!

Io vos peteva reager super le tote discussion con senior Septe Centos
Septanta Septe Milles Septe Centos Septanta Septe. Si vos reagerea al tote
discussion (io nam peteva isto), alora vos certemente non omitterea le
thema del inseniamento de interlingua in Svedia, que io applicava como
argumento super le usabilitate, utilitate de interlingua. Nunc io pete
vostre adjuta, car membros svedese; pro explicar le causa real, que illo
cessava; proque io sape quasi nihil super iste cosa, e sin saper isto io
non pote plus argumentar al reactiones de “77...”, (qui pote anque solo
supponer cosas, como io mesme). Dunque io nunc recita le partes
concernente a reager a parte (sperante de plus, que vos reage etiam le
tote discussion; gratias le reactiones usque nunc de Kjell Rehnström e
José Emerson G. Costa, e Thomas Alexander, qui me scribeva privatemente).

Ecce dunque le partes concernente:

>[Io]: Imagina, in le gymnasios svedese le „vocabulario international” es
un disciplina obligatori, le qual esseva arrangiate durante un periodo per
le interlingua! In nostre dies iste carga esseva reprendite del latino, le
qual non es le plus efficace considerante le scopo: nam le scopo es non
inseniar un grammatica difficile, ma solmente le vocabulario
international, le qual se trova anque in interlingua al mesme grado, e
iste lingua es totevia justo tanto neutral, como le latino

[secundo le construction hungare de slang:] un cappello (plen) de merda,
usabile a nihil.

faceva iste decision [i.e.: cessar le inseniamento de interlingua in le
disciplina “vocabulario international” in scholas svedese – P.K.]?
Supponibilemente un homine moderate appareva inter illes, qui videva, que
isto [i.e. le interlingua – P.K.] es un merda, ex le qual non pote
construer castello (fortalessa) secundo le sententia.

Dunque io vos demanda, que esseva le causa, que le inseniamento de
interlingua in Svedia cessava in le scholas officialmente? Esque illo
esseva inseniate officialmente in omne le scholas (gymnasios, forsan) del
pais? Qui decideva, que le derecto del disciplina “vocabulario
international” in scholas svedese esseva reprendite per le latino, que
completava iste rolo anque ante le interlingua? Esque iste decision esseva
prendite per un sol homine (como “777...” suggere), o per un certe gruppo
de interesses?

A revider in le chat hodie (vide detalios in un de mi ultime litteras al
lista)!

KOVÁCS Péter