From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 22 Apr 2001 13:03:52 +0200
From: "Kjell Rehnstrom" <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Saturday, April 21, 2001 8:55 PM
Subject: Re: Panorama a 360 grados

> Luca Ghitti wrote:
>
> "Car amicos, in iste dies io ha discoperite in le
> rete alcun belle e interessante sitos re le
> montania de mi Valle."
>
> In facto il es multo facile leger le dialecto
> italian quando on sape interlingua.
>
> Cellus

Proque _dialecto italian_? Le sitos son completemente scripte in italiano!
Le italiano es un lingua culte e litterari nunc jam desde seculos, e nunc
illo es correctemente (?), plus o minus, parlate per 57 milliones de
italianos. Io ha lecte que le italiano ha site e illo es ancora un del dece
lingua de cultura le plus importante del mundo.
O forsan, an tu vole intender qui tu comprende etiam le dialectos
italian in general sapente Interlingua? Oh alora, vivat Interlingua!

Un poco perplexemente Vostre.

Luca Ghitti