From:
Date:
Sat, 7 Aug 1999 05:24:49 +0200
A vices nostre linguas pote currer via con nos. Isto certo occurreva in mi
previe declaration, essente un desiro, forsan, de haber un proprie religion.
In effecto io non ha plus de religion quam le desiro non haber uno. Le
religion nordic in effecto era un adaptation boreal del mythologia roman e
grec.

Habente essite le objecto de religiose indoctrination in mi infantia isto non
del toto es estranie a me, ben que ego veni de un familia quasi totalmente
irreligiose. Como le producto del inseniamento scholar e un participante in le
tradiciones de mi ambiente como io es, le historia del religiones e lor
differentias es multo interessante.

Le facto del practicas religiose durante le conferentias de interlingua
nonobstante es ver. Sed si humanos vole facer isto illes es ben venite. Si on
non ama le cosa on pote ir a un altere loco durante le malpractica.

Le historia del phantastic discussion religiose es ver.

Si ego necessariemente _debe_ colar qualcosa isto esserea le sol. Le sol
existe, isto es un facto irrefutabile, e si le sol cessa de lucer, nos nos va
remarcar post dece minutas, e nos non amara lo que nos experientia....

Pro isto, un quiete, interessate discussion del cosas religiose pote esser
extrememente edificante, e io pensa que isto pote esser informative. Nos pote
lo facer sin nocer un le altere.

Ego pensa que quando Jay dice que un vista in le Biblia es _pagan_ ille
exaggrega, ille pote dicer, que secunde su fide isto es pagan. Isto es
comprensibile e ben possibile prender a su cognoscentia.

Religionicamente