From:
Date:
Thu, 8 Jun 2000 04:57:56 +0200
Car Amicas e Amicos,
hodie e deman io sera a lection de technica de pictura a fresco. Io habera
mi hospites le amicos japonese Jumiko Ui e Hideo Sakata, autores de un
texto in lingua japonese re iste technica, ma anque discipulos del Maestro
Vico Calabro', un note affreschista de hodie e mi amico.
Nos experimentera multe themas. In iste dies io faceva le mason e io ha
preparate duo muros de cm. 230 x 155 e cm. 200 x 194. Un fatiga unic!
Le dietista me recommenda de camminar, ma preparar un muro pro le pictura a
fresco es multo plus exercitio, isto es secur!
Le proxime septimana io sera un altere vice a Quero perque ora io ha un
commandator de un pictura a fresco de cm. 230 x 220! Como in le tradition
le commandator me ha assignate le thema del pictura. Le titulo, in su
dialecto, es "Le segantin de not, con la lanterna".
Illo es: le falcator (ab falcar, the mower) de nocte (by night), con le
lanterna, o faro.
Usque al initio del XX seculo le falcar le pratos in montania veniva exe
quite a mano e de nocte perque le herba se falca plus facilemente e perque
on evitava le sol del estate. Al gamba dextere le falcator se ligava un
lanterna a petroleo pro illuminar le portion de prato que ille habeva
avante.
Mi falcator se nominava Giovanni Ceccato; ora vive su filio de 92 annos.
Un destination de imitar!
Io representara Giovanni al prime surger del alba, assi le horisonte e le
fasce de lumine del lanterna supra le herba del prato, sera le unic zonas
in luce (light),
Ora io observa le surger del alba supra Treviso. Io debe ducumentar me!
Depinger a subjecto! Toto io pensava, excepte de depinger a subjecto, como
le ancian pictores.
Ma a 60 annos (dominica io ha festeate iste objectivo) on pote facer isto e
altere.

Ciao,

Mario