From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 1 Jun 2001 19:26:00 -0400
Car Ramiro,
Io concorda con te que il ha multe moneta
pro esser trovate in le media televisive,
e il ha un oligarchia que controlla illo
que appare in le canales al aere e al cablos.

Ma anque io pensa que il es le gustos del
majoritate qui cerca satisfacer su appetitos.
In le mundo hodie nos trova que le violentia
e le sexo es multo "televisibile". Isto debe
haber un effecto in le mentes juvene del qual
nos poterea vider cambios distinctive inter
le generationes qui cresceva sin television e
le generationes desde le invention e le difussion
del technologia, ma plus ben le contenito que
ille technologia porta al multitudes de gentes
televidente. Non crede tu anque ?

Le mediocritate del programmation televisive
es sin dubita un del rationes pro le quantitate
de infantes ingenerate in multe paises. Quando
Johnny Carson del Tonight Show, se retirava del
show, il esseva notate pro alcun menses depois
il habeva un augmentation in le nascimentos in
le USA. :-)))

Como sempre con salutos amical,
Jay B.

De Castro ad [log in to unmask] ha scripte in 2001/06/01 9:45 AM: