From:
Date:
Thu, 10 Feb 2000 18:13:39 +0100
A. Artorius Arius Sarmaticus wrote:
> Salute Celle!
>
> Tu scribeva:
> Ci il es recommendabile que nos usa _interlingua de IALA_, le lingua que non
> se cambia con le tempore como altere idiomas ;-)

Texto delite (...)

> Ben, como pote tu scriber que i-a es "le lingua que non se cambia con le
> tempore como altere idiomas"! Mesmo tu ipse cambia tu uso fe i-a con tempore
> (vide supra)! Permanente nove verbos appare - interrete, fila, inlinea, sito
> etc., nove parolas ab linguas national son interlinguisate...

Cellus P:
Bon question, como dice nostre politicos. Isto era un de mi mal burlas,
attribuite a mi lingua international _Communicando_ que plus tosto es un burla
pro me, e ille lingua se cambia con le tempore. Ego lo usa in le lista bablo.
Interlingua certo se cambia, ma lassa nos sperar que non con le tempore que il
face (temperie, le tempore que se face).

Artorius scribeva:
> Io crede que lingua que non se cambia es un lingua morte, extincte! Un
> cadavere linguistic;-)
>
> Le lingua debe se cambiar, se disveloppar! I-a debe se cambiar!

Cellus P:
De accordo.

Amicalmente