Date:
Mon, 25 May 1998 12:39:30 +0200
Stan e omne vos alteres,

Le le sito de un "colonia de Leif Eriksen" in New Foundland, qual esseva
establite
multe annos ante Columbo, se appella L´Anse au Meadows, situate en le capo
le plus nord del insula del New Foundland. Il ha un vetere documento del
medietate nordic,
scribite in icelandese, lequal describe como Leif "Le Rubie" discoperiva un
nove
terra foras le costa west del Groenlandia.

 Leif Le Rubie nominava tres partes ab nord al sud; Helluland, Markland e
Vinland,
significante Terra del roccas, Terra del forestes, resp. Terra belle (que es
mi interpretation => vän = voin = vin, ben que le resercatores sembla creder
que
ille ha parlate de un "terra de vino, uvas".

 Un multitudine de reserca ha monstrate que le sito consiste de plure
funderias de
edificios, multe typic pro le maniera le vikingos faceva los. Le carbon 14
methodo ha revelate que le sito era usate durante un longe periodo in le
seculos 13 et 14. In le decetertie seculo le islandeses habeva occupate e
colonialisate Groenlandia tanto ben que illo habeva 13 ecclesias e un
archi-episcopos! Solmente ruinos del
ecclesias, ruinos del edificios e tumbas remane hodie de iste periodo.

 Le distantia inter Islandia e Groenlandia esseva 6 dies per nave e le
distantia inter Groenlandia e America del Norte era 2-3 dies pro le vikingos
con un maximum de velocitate.

 Groenlandia habeva essite un parte de Islandia pro duo seculos con massive
contactos inter ambes quando Columbus faceva su visito durante 14 dies ante
que ille startava su prime exploration. Iste 14 dies es le sol periodo in le
vita del Columbus quando nulle es scribite in su diario!!! Mi conjectura es
que ille habeva recipite un abundantia de provas del existentia de un grande
terreno nove a un calculate distantia 1/3 del India al west (lequal explica
proque Columbus non voleva cargar plus que 1/3 de alimentos estimate
necessari!).

Vikingamente,

Sigmund

STAN MULAIK sribeva: