From:
Bent Andersen <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 4 Jun 2000 11:02:37 +0200
Bent Andersen, Juvelvej 25, DK-5210 Odense NV, Danmark
E-posta: [log in to unmask]

2000-06-04

> d[000601] x[Allan Kiviaho] KivA-061
> s[Oration de P-N Kauppi e 1 136 913 parolas - last call]
>
> Io pensa que nos debe dar le nomine de Bent Andersen
> como co-traductor in ambe traductiones pro su ample e
> bon recommendationes.

No, isto io non pensa. Como io ha scribite a Allan: Io es grate de tu voluntate a recognoscer mi adjuta, ma nonobstante io prefere si tu omitte mi nomine. Ensjo e Kjell ha facite le grande labor de traduction, durante que io solmente ha contribuite con polimento de lor labores in certe detalios, lo que a pena justifica indicar me qua co-traductor.

Bent