From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 10 Jan 2001 18:54:53 +0100
Mario Malaguti wrote:
(citante su marita:) "Face mi congratulationes a Paolo, ille
merita admiration, ille exprime un professionalitate que non es facile
incontrar anque inter illes qui face le ministros de culto.
Congratulationes de corde, vermente. Bravo!
A iste puncto, io: Que dice tu, re Interlingua, postea de haber lo ascoltate a
iste nivello?"

Isto es justo le bon cosa. Il ha multe linguas international le quales on non
pote comprender de tante parte! Interlingua parla pro se ipse. Non necessita
multe philosophia. Si in un possibile futuro ego parlara in interlingua a tu
sposa illa me va comprender, e certo anque ego, certo con un poco plus de
difficultate. Ma isto justo es le bon cosa con interlingua. Cata persona non debe
"adherer al movimento de interlingua" e devenir un "iguano" pro utilisar iste
fabulose idioma.

Cellus