From:
Date:
Wed, 25 Sep 2002 02:00:51 +0200
> Salute,
>
> Mi nomine es Erik e io habita in Mexico.
>
> Io volerea saper quante personas (approximativemente)
> parla Interlingua in le mundo.
>
> Gratias,
>
> Erik

Ciao Erik!
Mi benvenite ab Italia.
Pro facer tu conto, simplice! Considera le tres Americas, le Europa, le
Australia, connecte le Paises african e asiatic ubi se parla mesmo le
linguas europee e tu ha un summa indicative del personas qui parla
interlingua in le mundo.
Tu dicera: Iste Mario me burla!
Un poco io ha exaggerate e totevia que es interlingua? Un normalisation del
vocabulos del linguas romance e anglese. De consequentia interlingua non es
un lingua artificial. Illo es un sorta de espaniol, como un sorta de
italian, etc. e, al contrario del ver espaniol, o del ver italian, uno
apprende interlingua in alcun dies, su vocabulos essential in alcun menses e
se face intender, non solmente ab le espanioles, o ab le italianos, ma anque
per le angleses, franceses, portugeses, romanianos e, alcuno substene per le
germanos e le russos.
Un altere exaggeration, como sempre quando uno tende a classificar un
concepto.
Postea illes qui practica interlingua como lingua pro se mesme, es un numero
limitate de personas, qui ha iste passion.
Pro mi caso interlingua quasi coincide con mi dialecto, assi io es un caso a
parte con un realitate de 800,000 mi concitatanos. Si io me mitte a parlar
in interlingua, mi concitatanos me considera uno propriemente non local, ma
con le qual on pote intender se. Proba con tu gente, e tu verificara de
persona.

Io ama interlingua,