From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 17 Dec 1998 23:02:53 +0100
Stan,

Vos sape que io odia adressar me a singule personas in iste foro. Sed in
iste caso le subjecto es del interesse commun. Mi questiones capital ha
tractate le convenientia a adaptar nostre litteratura, nostre
dictionarios, etc, a nove parolas que nos NON besonia. Il es parolas que
vos e possibilemente alcun altere personas vole introducer como
synonymos pro parolas multo frequente que jam existe in nostre lingua.
Quicunque pote comprender que tal operationes causa confusion inutile.
In plus il es costose e require multo labor a de novo editar milles de
paginas e vender le libros. Per qui? Qui paga, decide le musica.

In qual foros experimentatores e novicios debe scriber on pote discuter.
Io ha le recente dies notate que plure abonatos in lor messages desira
que INTERLNG debe esser minus "technic & grammatic". In plus vos debe
leger le "Usage guidelines for INTERLNG" que cata nove abonato recipe.

Jan

--
Jan Årmann/Jan Armann
Generalsgatan 12 E; S-903 36 UMEÅ/UMEA, Sverige (Sweden)