From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 27 Aug 1997 16:03:09 -0400
[log in to unmask] [log in to unmask]
 http://adam.cheshire.net/~jjbowks/home.html
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Hic infra alcun ideas "*interspersate"

Jay B....
----------
de: Ensjo (Emerson José Silveira da Costa) <[log in to unmask]>
Alix Potet scribeva:
> In Francia, nos ha un "standard" (obligatori al minus pro le personas
> qui son
> sur le rete universitari), vos pote vider lo sur mi proprie adresse :
> Prime-nomine.Nomine@...
> Pro exemplo, si le prime nomine es componite de duo nomines como
> Marie-Pierre
> Durand o Jean-Claude Dupont isto dara Marie-Pierre.Durand@....,
> Jean-Claude.Dupont@...
> Si le nomine se componede plure partes, le regula official es anque de
> usar le
> [...]

Uh... Io imagina Emerson-Jose.Silveira-da-Costa@...!!!! :^)Oh, clar que
io non seligerea mo nomine complete, hehehe. Si io me adequarea a iste
modello io usarea Emerson.Costa@...

***Mi nomine complete esserea Jacinto-Javier.Bowks-de-la-Rosa@...

Uuuf!

Ma io prefere obviemente solmente Ensjo@...

***Si, io preferea [log in to unmask] si isto esserea possibile mais
jam que non omne me cognosce como "Ilvi" io usara jjbowks@...

Quanto al uso de litteras majuscule, isto non me sembla bon:
a) Multe personas, per audir un adresse de e-posta, supponera que illo
sia componite de litteras minuscule. Le litteras minuscule es un specie
de "standard" practic in systemas Unix, e isto se ha reflectite in
Internet.

***Si, per certo illo es un standard de Un*x mais con le machinas de
DOS e de Windows le majusculas son multo commun, tunc le problema...

***Io prefere le litteras minuscule proque illo es plus rapide for
scriber, e non haber un mixtura de litteras grande e parve.

b) Le personas expecta que le systemas non distingue litteras majuscule
e minuscule (como Alix diceva que occurre in Francia). Io legeva que
Ingvar Stenström habeva un adresse [log in to unmask] e tentava
inviar le un message a *s*tenstrom@..., ma mi message ha essite
transmittite a Frank Pfaff, le administrator del dominio
interlingua.com, como si illo era destinate a un nomine non existente.

***Forsan hic un altere idea novel...
Proque non haber "aliases" como jam Paolo ha [log in to unmask]
nos poterea haber [log in to unmask] e [log in to unmask] e
pro Steinar, Heh heh heh [log in to unmask] :-)))

Salutes,
--
   ENSJO*

Amicalmente,