From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 26 Feb 2000 11:51:41 +0000
Car Amicas e Amicos,

io es un nove membro del lista Academia pro Interlingua in America e pro
iste lista:
http://www.egroups.com/group/academiaprointerlingua/info.html
como pro le mie hic subtus, io ha le sperantia que tote le personas de tote
le mundo qui volera utilisar le vocabulario international, potera facer lo
in absolute libertate.
Pro mi lista io agradarea que Interlingua tractarea su function de lingua
propedeutic pro le anglese, le espaniol, le francese, le italiano, le
portugese e equalmente pro le germano e le russo.
In mi lista le contributor deberea usar Interlingua e, in comparation, un
secunde o tertie lingua, pro mitter los in practica. Il pare simple, ma tu
proba e accepta le judicios del altere contributores.
Benvenite a iste initiativas de vitalitate pro Interlingua.
Mi prime amor resta le lista Interlng, perque illo remane le plus
professional.
Interlingua comocunque debe tender costantemente a allargar su horizontes
e, forsan, isto es un bon methodo de laborar pro Interlingua.
Cata uno apporta su contribution e si isto significa anque sequer le
proprie inclinationes personal, o illos del die, isto es amusamento,
diversion!

A partir de ora io inviara mi messages con preferentia a mi lista hic
subtus. Vos sera sempre le benvenitas!

Ciao,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
Interlingua, scriber le proprie adresse de e-mail e postea cliccar le Join
List button.