From:
patricio morgado <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 28 Sep 1998 16:33:35 -0400
Car senior,
    Multe gratias per vostre salutation. Io
discoperiva interlingua gratias al Esperanto (!!).
Quando io era de 14-15 annos io legeva re
Esperanto in un enciclopedia io deveniva multo
interessate, ma il era si complicate saper plus.
Io sol poteva sequer mi cognoscentia del lingua in
alteres dictionarios. Io deveniva multo
interessate re le tema del linguas auxiliar e
artificial (esp. le linguas que es similar con le
castiliano) e unn dia io inventava un lingua
(Romanesco) e voleva facer lo public. Io intrava
in le rete e videva multe linguas (eurolang,
lingua franca nova, etc.) e Interlingua. Quando io
lo videva per prime vice io era sorprendite per le
facilitate que io habeva pro leger lo e anque il
me sorprendeva que il ha multe personas nordic,
german e de alteres populos non latin que lo usa.
Tunc, io pensava que Interlingua es un solution
multo bon. Ora io es felice de haber plus que un
simple cognoscentia de un lingua international.
    Vos me questiona si io es profesional. No, io
non lo es. Io es studente (18 annos) e studia in
le Universidad del Bío-Bío in le programa de
Bachillerato.
    Simón Morgado Garrido