From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 11 Nov 2004 17:47:16 +0100
Lo plus amicabile que on pote dicer es que il existe un veritate
religioes, judeo-christian e un veritate scientific.

Le idea que on pote substituer le ideas scientific del evolution per le
ideas biblic del creation es del altere latere impossibile a acceptar
pro me. In un tal discussiion ego debe replicar que le myto biblic ef
false.

In le lingua religiose "Deo creava le humano", ma in le lingua del
scientia "Il habeva un evolution". Secundo le scientia mi ancestres,
multo longe tempore retro, era simias o simioide existentias. Qual
problema? Nulle pro me.

E si, il habeva falsificationes del scientia. Isto occurre in un numero
de scientias. In le majoritate de casos le false conclusiones es
provate false. On recerca le cosas e trova tempore post tempore le ver
cosas.

Toto pote esser revidite, vale le provas, le intitcios.

Si on pote trovar fosiles del piedes de deo ubi ille sede donante le
nomine a cata specie, toto essera in ordine, ma un tal trovata
naturalmente essera fortemente scrutinate!

Qui dice que historias de Ask e Embla, le Lupo de Fenris e le
Crepusculo del Deos non es "ver". Nonobstante, provas il non ha!

Amicalmente

Kjell R