From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 7 Jan 2001 15:47:32 -0500
On Sat, 6 Jan 2001 18:52:05 +0100, Jan Årmann
<[log in to unmask]> wrote:

>Vamos cercar alcun partes que contine errores que debe esser
>corrigite.
>
>Io non ha cercate methodicamente ma le prime cosa esseva al
>prime pagina: "Per favor adder iste sito al Favoritos..." . Il debe esser
>'adde' como verbo in presens (influentia del anglese?)

Tu ha ration. A un causa incognite a me, io credeva que le imperativo
poterea esser exprimite o in presens (adde) o como un infinitivo
(adder), le iste particularmente in caso de un instruction. Ma io non
retrova iste regula in le grammatica de Gode et al, so illo forsan es un
fingimento de mi imagination.

>Io anque ha trovate "inglese" e "por" in altere locos in loco de
>"anglese" e "pro"

Ah. Istos non es errores mie. ;-)  Andy Roberts, le persona qui face le
sito, a vices tenta de producer un poco de interlingua. Io va scriber a
Andy e dicer le de corriger los.

Io volerea incoragiar omnes qui trova errores a scriber me
personalmente a [log in to unmask]

- Martijn