From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 2 Feb 2001 19:25:40 -0500
From: Horacio Martinez <[log in to unmask]>
>     Il es notabile que in le die. Le activitate human non es visible desde
le spatio exterior.

De facto le activitate de qualque humano es observabile
si le clima coopera con le cameras de video super-sophisticate
del Statos Unite. Io memora vider un photo del Papa in le
Vaticano parlante a un multe grande gruppo de personas e
le photo esseva prendite desde le spatio, per un camera
de photos de (e)spionage.

In quanto al ovnis, si on pensa que illes se interessa in
nostre planeta, si illes existe, illes jam sape que nos es
active gratias al bombas atomic e le testes nuclear, io
crederea.

In le filme titulate "Contact" con Jodi Foster le prime
programma televisate esseva inviate de volta al terra
como confirmation de reception... un commanda "copy".
Le imagine de video regrettabilemente esseva del ludos
olympic in Germania con Hitler presidentante le
competitiones. Io concorda que il esserea un grande
disgratia que le prime vista del societate human esserea
le programmas televisate. Ma esque il non es ver que
in parte le vision del vita in le Statos Unite assi vidite
per personas in altere paises es create per le programmas
televisate? Claro, ma sub le propaganda il ha un poc de
veritate, nonne? Hic al Statos on pote observar que il
ha multe crimines, in special illos committite con armas
de foco, e il ha troppo de abusos de tote formas. Ma
le situation es multo distantiate del constante action
fervente del filmes e del programmas del television.
Pro alcun personas in le citates grande hic in le Statos
le vita pote esser plus proxime a ille realitate virtual del
mundo in le television, ma pro le grande majoritate le
problemas son plus human e carente del exitation
e action del filmes. :-)

Assi es le mundo, nonne?
Jay B.