From:
d gasper <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 7 Oct 2005 09:34:02 -0700
Car Peter,

Io dubita le veracitate de iste statistica:

Io non crede que 30% del population britannic
maestrisa un lingua estranier.

E io suspecta que le procentage de hungaros bilingue o
multilingue es plus alte.

Le movimentos pro ido e esperanto ha essite satis
forte in Hungaria, probabilmente partialmente a causa
del conscientia del diffusion limitate del lingua del
pais. Anque hodie esperanto es multo popular como
lingua studiate pro le examines public.

Alora, pro que non interlingua?

Gasper Donald

--- KOVACS Peter <[log in to unmask]> scribeva:

> --- Peter Kovacs <[log in to unmask]> scribeva:
>
> [citante]

> maîtriser
> population

> multes

> sta

> Barbara Rubinstein respondeva:

> argumento
> pro apprender interlingua!<<
>
> Jasef Harb scribeva:

> Si, ma al altere latere iste situation del hungaros
> (nostre cognoscentia in linguas estranier es le
> minus in Europa) diminue le interesse super
> interlingua in Hungaria; considera, que interlingua
> [...]

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/