From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 20 Jun 2001 20:56:29 +0200
From: "Emerson José Silveira da Costa" <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Wednesday, June 20, 2001 4:26 PM
Subject: Re: Le mobiles e Le reges chassatores

Kjell ha scripte:

Horacio ha scripte:
>Forsan "moto nival" serea un bon solution pro identificar
>iste vehiculos. Vespa nival me place multo, ma le vespa es
>solo un typo de motocycletta. Altere question es que "nival"
>non appare in le IED.

>Le adjectivo derivate de "nive" es "nivee" (-í-).

>In espaniol, a manco de altere termino melior, nos dice
>"moto de nieve". Malgrado que le plus correcte serea dicer
>"moto para nieve" (motocycletta pro nive)

>Cercante EN "scooter" in Babylon, io trova, inter alteres, IT
>"motopattino" e ES "motopatín". Io non sape si iste es le termino
> [...]

Io non trova le parola "motopattino" in mi vocabulario, ni io lo ha nunquam
audite. Forsan illo pote esser "monopattino", ma le "monopattino" non es un
vehiculo a motor, ma es un sorta de joculo con duo rotas montate sur un
chassis e con guida. Illo se face avantiar con le pulsata del pede.

Io trova: motocicletta, motor-scooter, motoscuter, moto, motoretta,
motorino. Illos son tote synonymos de motocycletta.

Le exacte parola italian pro vespa nival, moto nival es
"motoslitta" i.e. moto(cycletta) + slitta o traha

Le "motopattino" forsan pote esser un synonymo de "motoslitta"!

Luca Ghitti
Via Rivadossa, 9/a
25042 Borno (BS)
Italia