From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 5 Jun 2001 19:26:50 +0200
> Cellus scribeva:

> "Robinson" que se appella
> multo popular. Ego ha
> un televisor e ha
> >

>     Nos ha actualmente duo programmas televisive de iste
> characteristicas. Iste engendros se apella
> internationalmente "reality shows". Nos ha "Grande Fratre"
> le plus lamentabile de iste clase de programmas, vermente un
> inmunditia. Io non pote intender como dece personas pote
> recluder se in un casa vigilate a facer nihil e pro dar un
> spectaculo tanto deplorabile. Altere programma povre es "Le
> [...]

Es interessante notar le mesme programmas que ha habite un grande successo
etiam in altere nationes del mundo. Etiam "Expedition Robinson", in italiano
on ha seligite un titulo in anglese (naturalmente!): "Survivor" ha essite
televisate alicun menses retro e le programma "Bar" on va televisar lo
tosto!
Naturalmente le "Grande Fratre" es le programma le plus viste iste anno in
le televison italian e in le proxime futuro on attende un altere version.
Le cosa le plus insolite es que le protagonistas de iste programma stulte
son invitate in plure programmas televisive e radiophonic e illes son
considerate qua opinionistas cultural, social, politic; lor ideas, lor
opiniones face tendentia
re le cultura, le politica, le moda, le problemas social e human.
Pro me isto es un ver absurditate, illes ha demonstrate dum le "Grande
Fratre" lor immense ignorantia re le cultura general, sed le grande
capacitate del television de mutar le realitate ha create un "monstro
televisive". Illes son heroes, son un mytho a sequer super toto pro le
juvenes.
Bertold Brecht diceva:  "Infelice ille nation que ha besonio de heroes! ".

Luca Ghitti
Via Rivadossa, 9/a
25042 Borno (BS)
Italia