From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 3 Jun 2005 11:11:14 +0200
Georg Schmid wrote:

> Car Jay, Kjell et al.
> Con ration Jay me ha consiliate que il esserea plus bon poner le
> discussion super un renovation del orthographia anglese al
> collateralista. Pro isto io solmente va a mentionar mi pensamentos del
> rolo del Anglese qua cavallo troianic que es in mi opinion un peligro al
> terminologia international per scriber lo plus o minus correcte ma
> prununciar lo incorrecte.
> Con un orthographia del anglese que es "honeste" il esserea plus
> visibile que le Anglese parlate no es un lingua adequate pro le uso
> scientific international.
> [...]

Al minus interlingua pote esser un bonn appoyo in apprender le
pronunciation del terminologia como illo es in multe linguas altere que
le anglese. Nos ha omnes su variantes. Un russo pronunciara "gealogia",
un svedese "jeulugi" etc. nos omnes altera le pronunciation un poco,
secundo nostre costumes de pronunciation.

Kjell R

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/