INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Sun, 15 Feb 1998 00:03:13 PST
LE LUPO E LE AGNO

LUPO incontrava un Agno qui era separate del ovil. Lupo poterea ha devorar
immediatemente le Agno, ma ille se resolveva justificar su actiones al
Agno. Ille diceva, "Senior Agno, durante le anno passate, vos me multe
insultava."

"No," balava le Agno, in un voce luctuose. "Io non era nascite tunc."

Dunque, Lupo diceva, "Vos mangia in mi pasturas, e vos debe pagar pro
isto."

"No, bon senior," respondeva le Agno, "io non gustava herba."

De nove, diceva le Lupo, "Vos bibeva mi aqua, e vos debe pagar a me."

"No," exclamava le Agno. "Io non bibe aqua. Le lacte de mi matre es mi sol
alimento e bibita."

Assi, Lupo sasiva Agno, e le devorava. "Alora," ille diceva, "ben que io
perde omne le disputas, io vol soupar."

{Un tyranno non require pretexto pro tyrannia.}

-Aesop