INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Mon, 23 Jun 1997 00:52:06 -0400
Hello, Chan,
Thanks for your reply, I really appreciate this chance to
correspond with you respecting Interlingua. Your list of
languages for translation services is impressive.

I am forwarding information below, after the quoted messages
that you may need to subscribe to INTERLNG list. I am delighted
that you wish to join.

I would be interested in a URL which describes in more detail
your language educational board games.

Sincerely,
Jay B.
----------

> > From: Chances interLINGUA <[log in to unmask]>
> > To: Jay Bowks <[log in to unmask]>
> > Subject: Interlingua--Eureka/8833/
> > Date: Sunday, June 22, 1997 11:33 PM

> > Hello Jay B.,

> >         Thank you for your offer. We would be grateful to be listed.
> > We deal with Chinese, English, German, Thai, Indonesian, Tamil(Indian),
> > Vietnamese, Myanma languages. We also develop novel (board) game sets
for
> > language learning.

> > >Interlingua Listserve Email List at [log in to unmask]
> >         Please send instructions.

> > Many thanks
> > Chan Wai Chen

> http://www.cheshire.net/~jjbowks/home.html
> Hello, I found your page in Geocities while
> doing a search for Interlingua.  But I found
> no references to the language.
>
> Do you use Interlingua? Theres a page at Geocities
> which describes it....
> http://www.geocities.com/Athens/Forum/1149 Thomas Breinstrup's homepage
>
> I am putting together a list of sites where one may
> learn about Interlingua and/or use language...
> I would like to add your pages that may refer to Interlingua.
>
> Sincerely,
>
> Jay B.
>
> P. S. there'a also an Interlingua Listserve Email List at
> If you'd like instructions on how to join it simply ask and I'll
> send instructions.

INTERLNG

(Instructions) {Instructiones:}

(To join the INTERLNG list...)  {pro junger se al gruppo INTERLNG}
(Send the following message to:)  {invia le message sequinte a:}

           subscribe interlng  vostre nomine

(To send a message to the list...) pro communicar un message al gruppo,
(Please send it to this address...)  {invia lo a iste adresse, per favor:}

(To cancel your membership to the INTERLNG list...)
{pro discontinuar vostre participation in le gruppo}

(Send the following message to:) {invia le message sequinte a:}

          signoff   vostre nomine

(To rejoin the list...) {pro junger se de novo al gruppo}
(Send the following message to:) {invia le message sequinte a:}

           subscribe interlng  vostre nomine

(From the ListServer at St. Johns University you will receive verification)
{Del servitor de St. John's University vos recipera un verification}

(You will need to confirm it this way...)
{Vos debe responder con le message sequinte a:}

           ok

(If you have any problems or need further information please write to:)
{Si vos ha problemas o ha besonio de information,scribe, per favor, a}

[log in to unmask]  (Frank Pfaff)

"INTERLNG" es le nomine de un gruppo de personas qui vole participar
in discussiones in interlingua sur le interrete per excambio de poste
electronic. Le objecto de iste liste es provider un foro pro USAR le
lingua. Le intention principal non es discussiones SUPER Interlingua
ma discussiones IN Interlingua super themas varie. Nonobstante, isto
non vole dicer que tal discussiones super Interlingua sia prohibite.
Nos spera que interlinguaphonos a qualcunque nivello sentira se
benvenite. Il debe esser evidente que necuno parla interlingua como
lingua materne. E totos pote semper meliorar se. Ergo, omne participante
in iste gruppo intende semper communicar con un spirito de patientia,
cooperation, e amicitate.

-- Frank Pfaff,   coordinator del gruppo