From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 5 Sep 2010 10:50:57 +0200
At 15:43 -0700 25-08-2010, Daniel Hollande wrote:
>Io crede que io debe deler tote mi in-linea detalios personal pro proteger mi
>identitate del fraude.
>
>Io pensa que il ha solo duo messages que ha le necessitate pro deletion.
[...]

Io ha delite le messages in question del archivo del gruppo Yahoo (le
speculo/copia de iste lista).

Io tentava deler los etiam del archivo original de INTERLNG (vide le
adresse a illo hic infra), ma isto non pare functionar pro le
momento. Io me ha ponite in contacto con le gerentes del servitor pro
resolver le problema.

- Martijn