INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Thu, 30 Jun 2005 17:22:01 +0200
Eaglestone, Robert (Contractor) wrote:

>Ma, in mi pais, "toto" (essentiamente) sape que Anglese es lo lingua, et
>Interlingua no es significa.  Ma Anglese es ... Funcional ... No es
>belle ...

In mi juventute, un era passate quando ancora il habeva undas curte in
le radio, e ego soleva ascoltar le Emissora national de Lisboa que
transmitteva programmas al ultramar (que inter altere semblava esser
Brasil) e ibi ego poteva ascoltar le belle fados, inter altere cantate
per Amalia Rodrigues. Gradualmente Amalia deveniva popular anque in
Svedia inter le personas qui non habeva ascoltate le undas curte ma
essite touristas in Portugal.

In le luminose noctes estival in Uppsala al latitude un poco sud del 60
grados nord ego poteva ascoltar le lingua portugese e le belle musica.

Robert ha ration, in multe illuminate paises on sape multo poco de
interlingua.

Portugalmente

Kjell R

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/