From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 9 Dec 2003 09:21:57 -0800
Timothy Finan <[log in to unmask]> wrote:
-Gratias Josef por tu responsa. Naturalmente io comprende tu opinion
proque il es le mesme que dice tote le gente hic en Chile. Ma in mi
aviso uno pote dicer statounitense a un mexicano o a un brasilero. ???

Non cata parola gentilicio habe su uso

-Le parola "America" forma parte del nomine del pais.

si mais a su origine et in le sensu strico es le continente Americano ( America )

Pensa in los immigrantes de la 2 guerra aparentemente sol les que faceva le voyage in los statos Unitos de America arrivava a America ? et le alteres que arrivava a Brasil , chile , Argentina, Uruguay ???? Non es le la mesma America ?

-Io habita Chile nunc e por iste ration io accepta le termine "statounidense" porque io non ha altere option. En le frontera inter le paises vesino io es
spetialmente attentive de scriber "statounitense" o US cititano
quando comple le formas pro le immigration.

is OK nonne?

Salutationes

Amicalemente Jasef

In [log in to unmask], jasef harb wrote:
> [...]
> problemo altre que utilisar le adjectivo 'statounitense' in
> interlingua e durante que uno parla Espaniol o Portugues. Io me
> accostuma a Le sensation de solitude que accompane le appelation
> grudualmente. Tamen io prefero ser appelate Norteamericano.
>
> Con deferentia a totes,
>

> Car Timothy
>
> Mi proposition non es facto de ex abruptus
>
> io non es "anti- statounitense" aut Americano como tu le prefere.
>
> Io sol signala un mal uso de sense de un parola
>
> per me es le mesme sense es pejor perque tu non sape le
discrimination de audir Americano toto le tempore mais excludente le
alteres paises; on plus serea absurde scribir un articulo in America
Latina et decir " le populo americano appoia le presidente G. Bush "
io non sape si parla de le populo de le states unites aut toto el
populo del continente americano. como americano illo me samble
inpreciso.

> Tote America les appella estadounidenses et illo non es discriminar
le bon uso en senso de la parola.

> Namque on appella
>
> Argentino
>
> Brasiliano
>
> Mexicano
>
> Columbiano - Colombiano
>
> Canadiano
>
> perque on debe appellar Americano ? si on seque le logica es simple
>
> statounitense - statosunitense id non habe nihili de mal
>

> Salutationes a toto le populo de les Statos Unitos de America.

Free Pop-Up Blocker - Get it now