From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 5 Sep 1998 22:10:38 +0200
Car Stan, car totes!

Io vole ben supportar le proposition hic infra a participar in gruppos in
Usenet pro disseminar nostre interlingua. Il ha un foro soc.culture.nordic ubi
al minus scandinavos pote participar e inviar messages. Peculiarmente le
messages in le foro es scribite in anglese. Quando io esseva un novicio in
Internet io ibi ha inviate un message ubi un parte esseva scribite in svedese
que es facile a comprender etiam pro daneses e norvegianos. Nos "nordicos"
pote facilemente LEGER le linguas le un le alteres. Io esseva attaccate pro
isto (in anglese) - io non ha me conformate al "nettiquette". OK - vamos
scriber anglese - le foro es evidentemente visitate etiam de non-nordicos.

Il es nonobstante possibile a propagar interlingua in le foro!

Jan

<snip>

--
Jan Årmann/Jan Armann
Generalsgatan 12 E; S-903 36 UMEÅ/UMEA, Sverige (Sweden)