From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 27 Aug 2001 03:00:11 +0200
>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Date: Sun, 26 Aug 2001 19:10:36 +0200
>
>Que pensa vos de _depreciar_? Exemplo: "Le general tractava su subalternos
>con
>un multo visibile depreciation."
>
>Cellus

Io pensa que:
a) il se tracta de un general stupide pro le comportamento que ille tenerea
con su subalternos!
b) que si IA debe adoptar iste terminos que illo sia componite per dis- (in
le significato de contrari etc.) e preciar in le significato de to prize (=
to value highly) pro componer dispreciar, disprecio, dispreciabile.
c) totevia IA in mi Castellina possede jam:
pro dispreciar: despicer (despecte), disdignar, comtemner (comtempte),
depreciar, minuspreciar;
pro disprecio: contempto, disdigno, minusprecio;
pro dispreciabile: dispreciabile!!!

Forsan isto es un caso (considera dispreciabile invariabile in le mesme
initio dis-) que demonstra un certe simplicitate in assumer decisiones re un
vocalulo de IA, anque in le Biblias de nostre referentia.

Il va de se mesme que pro me italiano io desiderarea le formas dispreciar,
disprezzare; disprecio, disprezzo e dispreciabile, disprezzabile.

Mario noctambule se pone un ulterior demanda: depreciar, ma in qual
significato? Ah! Le ricchessa de nostre linguas. Totevia IA, lingua
auxiliar, poterea restar simplice pro contener le numero del terminos
necessari, alteremente perque deberea nos facer recurso al mesme
Interlingua?
Le persona qui vermente possede un cultura pote utilisar un nivello modeste
de exprimer se, 2.000 o 3.000 terminos e un grammatica elementar, sin con
isto renunciar a su cultura. Ille simplicemente vole favorir qualcunque
possibile su interlocutor e isto es un belle e practic demonstration de
posseder un cultura. E al fin, perque no? Le scopo prime del mesme
Interlingua.

Si con solmente 3.000 terminos e un decena de regulas grammatical io ha le
passaporto pro le mundo, io pote considerar Interlingua de qualcunque parte
del mundo io sia, o nonne?

Nos non deberea depreciar IA que, como illo es ab su origine, jam possede
toto illo que servi!

Al contrario nos debe in iste lista practicar IA perque es le exercitio que
conduce al cultura, como dicer al simplicitate.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp