From:
Date:
Sun, 14 Jan 2001 08:55:20 +0100
Con mi dictionario Italiano-Interlingua per Paolo Castellina, io in Babylon,
le 26 decembre passate habeva un triste esperientia, e assi con mi glossario
del dialecto trevisan.
In iste ultime io perdeva, sin possibiliate de recuperation alcun, un
actualisation de ultra 10 KB, que era un patiente revion in le integre
glossario. E io non faceva un copia precedente, assi io restava con le
salvamento a mi copia ultime! Io habeva in precedentia jam 13
actualisationes a Babylon sempre vadite a bon fin, assi io committeva un
imprudente actualisation sin un previe copia.

Io debe advertir que le actualisatin in linea de mi glossario destrueva le
fila original in mi computer!

Assi le copias a facer debe esser per assecurate in le hard disk e al
externo de illo.

Con le prime glossario, illo Italiano-Interlingua, sempre le 26 decembre
passate, in un actualisation, le glossario, postea un longe tempore de
attender in linea, veniva publicate un secunde vice in Babylon, obviemente
plus actualisate del precedente. Assi io debeva renunciar al precedente
copia publicate, in favor del plus recente e complete.
Operation possibile solmente a illes de Babylon!
In conclusion ora le statisticas re le subtoscritores es totalmente non ver,
perque le numeration es re-initiate ab zero.

In plus, io non sape vos, ma in alcun momentos del actualisation de un
termino, on pote perder parte del labor precedente.

In conclusion il debe esser un methodo necessari facer sempre e
costantemente copias in formato .txt del proprie glossario, alteremente il
non existe un strata de retorno e le problemas non sera dependente del
voluntate del autor, o del operator.
Como sempre le software es in continue evolution e on non debe contar super
illo sin facer se un proprie defensa. Le diverse e costante actualisationes
del software que Babylon produce, como in le norma, crea foramines e, a qui
capita, il capita! Le precio del proceder!

Babylon servi como instrumento de divulgation, e illo es un excellente
instrumento de labor, ma attention al salvaguardia domestic del labor del
autor.

Proba e erra e assi tu apprende, anque le affidamento que tu pote contar in
tu partner!

Mario Malaguti