From:
"P. Castellina" <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 14 Jan 1999 09:13:43 +0100
Car Sr. Petry,
lo que vos dice es ver, ma Ric Berger plus tarde abandonava Occidental e
deveniva zelante sustentor de Interlingua. Su renominate revista "Revista de
Interlingua" remane, io pensa, un del plus grande "monumentos" pro
Interlingua usque nunc facite. Ille habeva le corage de attaccar clarmente
Esperanto e le altere projectos. De facto, quando io esseva esperantista, il
esseva Ric Berger a convincer me de abandonar Esperanto... In le vita de un
persona il ha semper un evolution e un mesmo cambios de opinion. Tosto io
publicara super Internet alicun documentos original de Ric Berger, con su
belle designos. Io debe pensar como facer lo.
Cordialmente, Paolo

Paolo Castellina,
E-Mail [log in to unmask]
http://www.castellina.org
casa: Montaccio, CH-7605 Stampa
tel. 0041,81,8221069
ufficio: Via principale, CH-7604 Borgonovo
tel. 0041,81,8221145
#ICQ 26338969
http://wwp.mirabilis.com/26338969