From:
"Jimenez, Arturo" <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 7 Jun 1999 14:58:17 -0500
        Horacio Martinez scribeva:

> Car Stan e alteres:
>
>       Io ha vidite antea que Arturo ha enviate alicun message a alicun
> gruppo de novas (lamentabilemente io non reccordo qual) il significa
> que Arturo pote accesar de un o altere maniera in illos. Io ha legite
> satis in illos, sur toto in sci.lang o alt.language.artificial, ubi il
> esse possibile trovar alicun referentia a Interlingua. Alsi io ha
> trovate messages que ha essite enviate per Kjell a istos gruppos de
> novas, alicun in anglese e alicun altere in nostre belle lingua.
> Totevia, lamentabilemente, io videva con displacer que le lingua
> [...]
        Car amicos:
                        Io non ha jammais inviate un message a un gruppo de
novas. Io non sapeva que passava quando io comenciava a reciper le messages
de Horacio. Io rememora que un vice io ha vidite que le message de Horacio
habeva essite inviate a me a traverso  un addresse electronic de Chile!!!
Forsan io accessava un de iste locos sin saper...
                        Ma ora io sape como accessar iste locos in le rete.
Io non sape ancora como responder a un message o como meter un message li,
ma io es secur que presto io apprendera.

                A r t u r o