From:
Date:
Sun, 15 Aug 1999 09:08:43 +0200
In infra seque mi commentos:
Mario Malaguti wrote:

(texto delite)
> Kjell R. <Multo ben scripto, Mario. Ego pote ben comprender como tu resona
> (Mario: rationa?).

Kjell: Si, naturalmente, rationa es le parola. Ego me recorda que quando ego
lo scribeva le pensatas era in le anglese _reason_ e in le svedese _resonera_.
Il me semblava que alque era incorrecte.

> [...]
> es demonstrate.>
>
> Mario: In Italia es multo active le voluntariato, io pensa plus 10% de nos
> es voluntari catholic o laic; forsan 5 o 6 milliones de voluntarios.
> Le musulmanes ha exigentia de precar plus vices al die, alora on arrangia
> locos conveniente in le fabricas, como in le structuras religiose catholic.
> Isto ha prioritate. Habera on etiam secunde fines? Ora es active etiam le
> solution del problema habitation. Cello del refection es assecurate. Le
> reconjunction del familias marcha veloce.
> Le italianos indigente frue de minus avantages.

Kjell: Assi il sovente pare. Non solo, vermente, in Italia. Hic in Svedia ego
ha audite simile enunciationes de gente. Del resto mendicantes in le trainos
del metro stockholmense e le trainos commutator in le area grande de
Stockholmo ha apperate...

> Forsan le tsiganos in Italia es illes qui es plus fortunate con un subsidio
> de circa 22 euros per die. Io non sape le ration.

Kjell R: Vice 8:80 = 193:60 SEK. Ego ha oblidate le norma in Svedia.
> [...]
> sectas religiose. Forsan pro secta nos debe intender un ecclesia que non ha
> ancora un tradiction.
> Le homine ha necessitate de creder in un mundo melior e nostre Ecclesia
> catholic concede spatio a iste phenomenos.
> Etiam Italia poterea esser terra de mission.
> In iste caso le exemplos que nos porta interiormente ab nostre infantia non
> serea favorabile a iste missionarios catholic.
> Le sectas ha assi spatio e illos sape ubi le terreno es fertile.
> Le themas es super toto de natura economic ubi tote le ecclesias non es

Kjell R. Vermente. Hic in Uppsala il le congregation o parochia (ego crede que
illes se appella ipse) Parola del vita que comenciava como un parve gruppo de
humanos qui se extendeva a un grande interprisa con un enorme local de
congregation e Casa de editura e publication de discos, un seminario de
studias del Biblia, ubi tu paga 5.000 coronas per semestre pro participar.
Iste Parola del vita congrega del tempore al tempore un congresso mundial con
6000 participantes hic in Uppsala. Tunc on ha servicios divin in anglese que
es traducite al svedese e altere linguas si necessari. Quando illes habeva un
radio de vicinitate ego audiva un formidabile interprete iranian.) Ego
ascoltava le programmas pro exerciar le perse que ego apprendeva a ille
tempore. Sovente ego pensa con invidia que illes es capabile arrangiar lo que
nos non pote facer, e in toto on solmente parla e canta como nos. In Lupo
Querciviro on ha un director (gerente, ductor) excellente.

> [...]
> E vos sape que nos ha circa 60% del objectos de arte de tote le mundo.
> Tote isto influe in nostre situation, etiam personal, e spisse un parve
> ecclesia es un parve tresor de arte que nos ha foras de nostre domo.
> Le Biblia, que nos studiava a schola in plus annos in le hora septimanal de
> religion (actualmente forsan non plus e on face debattos), pro nos es un
> facto de cultura sempre presente, specialmente in le pictura.
> Nos catholic in le missa lege le Evangelio, le Bon Nova e le Biblia, etiam
> in le education religiose, non es materia preeminente.

Kjell R. Isto es le pictura que nos ha de Italia. Le ecclesia de Sancte Petro
in Roma es magnific. Ego ha ascendite le turre ibi. Isto era in novembre e il
ancora faceva plus calide tempore que hodie in Uppsala! Toto ci es verde e ego
studia le possibilitates de mi corpore producer le grasso brun que secundo le
scientia protege contra frigor... ;-)

<In le labor del nove traduction del Biblia que essera publicate
> [...]
> Con le facultate del ration, nos ha multe solutiones, ma non pro toto cello
> que nos resulta habile a imaginar.
>
> (*) ecumenismo [1956] s. m.
> · (relig.) Indirizzo ideologico e pratico che ispira i vari movimenti che
> tendono a superare gli attriti dottrinari e le differenze storiche fra
> confessioni cristiane e a recuperare, nello spirito di fraternitą, i comuni
> valori religiosi e soprannaturali.
> (est.) Tendenza post-conciliare della chiesa cattolica e di molte chiese
> cristiane alla rivalutazione dei motivi spirituali presenti in tutte le

Kjell: Tal cosas pote cambiar multo. Le protestantes e le orthodoxos
collaborava jam del 20's in un organisation mundial ecumenic. Esque le 1956
que existe in tu citato del dictionario, Mario, es un